ponedjeljak, kolovoza 31, 2009

Roladice od oraha (mini baklave) by Vrtaljica












Izgleda da sam se prebacila na Blogger skroz na skroz a da toga još nisam svjesna. Ne da mi se pisati i tu i tamo, i uglavnom sam se posvetila novom blogu!
E sad, kako sam se prebacila ovamo, više vremea provodim na Bloggeru i švrljam po tuđim blogovima i nailazim na recepte koje jednostavno moram odmah isprobati. takav je slučaj i sam današjnim receptom naše vrijedne blogerice Snježe! Recept kao stvoren za mene. Volim baklavu, čak štoviše, obožavam, a ovo je definitivno jako dobra zamjena za istu.

Kako mi je danas prvi radni dan (i to noćna smjena :(), kod nas na poslu je običaj da se po povratku s godišnjeg, malo počasti. Nije to ništa puno, kutija keksa, neki sok i to je to. Ali ja sam odlučila izneaditi svoje cure i počastiti ih ovim krasnim roladicama i onim divnim cigaret kiflicama. Ne biste vjerovali, uspjela sam od muža sakriti par komada da odnesem na posao! ;)




















Kako su meni ispale prosudite sami, a ja ću vam reći samo da oko toga nema posal sve ukupno pola sata!
Ok 45 minuta uvrh glave. Meni je to super jednostavno i brzo! Probajte!




















Dobar Tek i hvala vrijednim blogericama!

Broj komentara: 12:

  1. izgledaju savršeno! baklava je jedan od mojih omiljenih kolača i svakog božića se nađe na blagdanskom stolu... a kako ne bi bila tako dobra kad si imala tako vrijednu pomagačicu :) preslatka je! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uh, jedva te nadjoh:))) baklavice izgledaju fantasticno, a malicka je premedena:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti Jasenka. Na starom sam blogu napisala novu adresu. No nisam još 100% tu. Ali sve sam bliža tome da zaključam stari blog i skroz preselim ovamo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne baklavice! I ja ih volim jako.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja volim baklavu, a ova izgleda bas socno i bogato :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljilja hvala! Takvo i jest, sočno, fino...ma najbolje je da probaš! :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Deluje vrlo sočno,a kako i ne bi bila slatka kada si imala prekrasnu pomoć!

    OdgovoriIzbriši