četvrtak, kolovoza 20, 2009

Jogurt uštipci!


Evo kako su se gotovo svi preacili na blogger, došla i ja. Samo ja ću paralelno voditi i onaj stari, a tu ću stavljati neke od stvari. Dok mi ne dosadi pa se skroz prebacim ovamo ili odustanem od bloggera. Vidjet ćemo što će biti. Za sada je ovako. :)))

Evo i jednog jednostavnog recepta za uštipke. Brzo i jednostavno!



Sastojci:
3 jaja
1 jogurt
2-3 žlice šećera
1 vanil šećer
14 žlica brašna
1 prašak za pecivo



Priprema:
Jaja istucite mikserom pa im dodajte jogurt. Promiješajte još malo sa mikserom. Mikser maknite na stranu jer vam više neće trebati. Sada pomiješajte brašno sa praškom za pecivo a šećer sa vanil šećerom. prvo u smjesu jaja dodajte šećer, izmiiješajte žlicom ili kuhačom. Sada dodajte brašno i opet sve dobro izmiješajte da dobijete glatku smjesu.
Ugrijte veću količinu ulja u dubljoj posudi. Žlicom vadite smjesu i spuštajte ju na vruće ulje. Pecite do zlatno žute boje, okrenite, pecite sa druge strane i vadite na papirnate ubruse da se ocijedi višak ulja. Mlake uštipke posipajte šećerom u prahu!

Dobar Tek!

2 komentara:

  1. ajme, ja tek sad skužila da imaš i ovdje blog što mi je jako drago :) nadam se da ćeš se uskoro u potpunosti prebaciti na blogger jer će mi onda biti lakše pratiti nove postove... p.s. dobrodošla iako sam i ja ovdje nova :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti kolegice! I ja se nadam da će se sve ideje u mojoj glavi iskristalizirati ubrzo! ;))

    OdgovoriIzbriši