subota, kolovoza 29, 2009

Njoke u umaku od gorgonzole























Danas sam nešto vrijedna na blogu. Muž je poslijepodne bio sa našom kćeri vani, a ja sam se posvetila kuhanju, fotkanju, pranju, peglanju....ma sto čuda. Ali kad sam sama nekako imam mira da sve napravim onako kako mi odgovara. Nije da mi ukućani smetaju, ne daj Bože, ali ipak je lakše kad te nitko ne prekida u onome što radiš. Tako da sam ja danas baš bila vrijedna. Kako mi se bliži prvi radni dan (u ponedjeljak), tako gledam da iskoristim ovo malo što mi je ostalo dana do maksimuma. Tako je bilo i danas. Zato danas stavljam dva recepta a i igram se sa izgledom novog bloga.

Ako se pitate što ona dva hieroglifa (zezam se) u zaglavlju znače, onda vam moram reći da je to kineski simbol za hranu. Kako je ovo food blog, onda mi se je činilo kao zgodno rješenje. Malo neobično, ali ja obožavam kineske simbole. Čak razmišlajm i o maloj tetovaži, ali otom potom. Imam već jednu malu, a druga ako dođe na red ok, ako ne ne. Možda sam i previše stara za te stvari, ali obožavam tetovaže. :))) Sve nešto ja obožavam. ;))

Ajmo mi na recept! Evo jednog receptića koji je jako brz i jako ukusan. Receptić sam davnih dana dobila od svog ujaka koji je izvrstan kuhar ( ne po struci). Bolji od mnogih žena!
 








Dakle za ovo ćete trebati:
1 trokut gorgonzole (ja koristim Vindijinu)
1 žlica maslaca
2-3 dcl vrhnja za kuhanje
1/2 vrećice parmezana
sol
papar

Priprema:
NJoke skuhate po uputama ili ako ih znate sami napraviti onda niti sa kuhanjem nemate problema. :))
Na rastopljeni maslac stavite gorgonzolu narezanu na kockice. Kad se malo otopi zalijete ju sa vrhnjem za kuhanje, dodate parmezan i začinite solju i paprom ali prije tog probajte, jer su i gorgonzola i parmezan slani! Prokuhajte i ako vam je previše gusto (meni ikad nije;), možete dodati i malo mlijeka.
prelijte po njokama i uživajte!

3 komentara:

  1. sjećam se ovog (ili sličnog) umaka sa starog bloga je sam ga isprobala i jako mi se svidio :) mogla bih nešto slično ovome napraviti ovaj vikend jer nam dolazi mala nećakinja koja obožava njoke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Može biti da je i tamo. Ovo sam radila u petak pa sam stavila da se nađe na novom blogu. A nisam bila sigurna jeli i na starom. :))) Ako nećakinja voli njoke oda teta mora njoke i napraviti. ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo mi izgleda prefino, socno i ukusno...bas me tjeras da ih probam:))) eh, da cestitke na novom blogu, super izgleda, naziv mi se svidja, a tetovaze obozavam, ja ih imam tri i ne mislim jos stati:)))

    OdgovoriIzbriši