subota, rujna 26, 2009

Faširano meso s krumpirom









 Ovaj sam recept prije nekog vremena našla na jednoj stranici, ali ne mogu se sjetiti kojoj. Prepisala sam recept, ali nisam spremila stranicu. Ako se sjetim ili nabasam ponovno na tu stranicu, reći ću vam koja je. Ima divnih recepata, a svi su popraćeni video klipovima, tako da možete vidjeti kako se svako jelo sprema.

Ovaj je recept, vlasnica te stranice, predložila kao brzinski ručak za zaposlene mame, što je mene odmah zaintrigiralo, jer se vrlo često nađem u stisci s vremenom, i brzinski ručak je nešto što mi dobro dođe.

Druga stvar koja me je zainrtrigirala je opis da ovo jelo vole klinci. Naravno, što ovdje ima za ne voljeti...faširano meso, luk, krumpir...mljac.


I tako sam ja to napravila, i moram reći da smo svi prste polizali. Ne da je fino, nego je nama bilo fenomenalno.

Za ovo brzo jelo trebat će vam:
500 g faširanog mesa (ja sam koristila junetinu ali može i piletina, puretina, janjetina etc)
sol, papa, vegeta
2 gl. crvenog luka
krumpir
ulje (najbolje bi bilo maslinovo)

Priprema:
Na 3-4  žlice ulja stavite faširano meso. Popržite ga da posmeđi. Posolite, pa nakon 2 minte dodajte luk narezan na kockice. Propirjajte 5 minuta, dodajte papar i vegetu, pa po potrebi dodajte još malo ulja. Sada u to stavite krumpir koji ste narezali na manje kockice (na manje jer mu kraće treba da se skuha a i moja kćer više voli sitnije narezani krumpir). Poklopite i na laganoj vatri pirjajte još oko pola sata, s tim da povremeno promješate.
Poslužite uz hladni čvrsti jogurt ili kiselo vrhnje.

Broj komentara: 9:

  1. Ovaj mnogo dobar recept će biti isproban već ove nedelje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi jesi li zadovoljna. Mi smo definitivno bili očarani jednostavnošću i ukusom! :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. moram i ja ovo probati, moji vole fasirano, ovo je stvarno brzo i uvjerena sam, ukusno!!

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja ovo moram probati, ali mislim da ću s mljevenim pilećim mesom jer njega više volimo :) izgleda preukusno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko kilometara se zbog ovoga mora trcati...o.k. ovisi koliko pojedem, ali kako izgleda to bi bilo odavdje do Zagreba:)
    Evo ti link na Korijenka:
    http://www.youtube.com/watch?v=IME0ODV09Dw&feature=player_embedded

    OdgovoriIzbriši
  6. P.S.
    Kako brzinsko, dok iskockas ovaj kropir treba ti 3 sata!!! Ja bih to jos brze, kao npr. shepards pie, i to ne ni sa pravim krompirom nego sa pireom iz vrecice. U biti ukus je isti, samo ide brze! Inace ovo tvoje jelo mi je kao sredina iz bureka, mmmmmmmm!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Brzih ruckova nikad dosta - hvala na receptu! :)

    OdgovoriIzbriši