utorak, prosinca 29, 2009

Reform Torta


















Evo mene nakon dugo dugo vremena.
Zasitila sam se fotkanja, kuhanja, pečenja, pisanja...svega vezanog uz blog i kuhinju. Nakon dvije godine stalnog postanja, više mi se nije dalo to raditi. Ne znam koliko se je vas našlo u takvoj situaciji, ali ja sam mislila da se meni to ne može desiti. No desilo se. Ali pustimo to sad na stranu. I'm back! :)

Za početak evo jedne lijepe i jako fine torte. Ima nešto više posla oko kora ali se definitivno isplati.
Probajte i vidjet ćete. ;))))

Sastojci:
Za biskvit:
8 bjelanjaka
25 dag smeđeg šećera ( ako koristite bijeli smanjite količine jer je slađi)
25 dag oraha
3 žlice grisa

Za kremu:
8 žumanjaka
25 dag smeđeg šećera
10 dag čokolade
25 dag maslaca

Priprema:
Za biskvit izmiješajte sastojke (prvo istucite snijeg pa dodajte sve ostalo), pa pecite 4 kore. Ja sam izrezala peki papir po kalupu za torte, i pekla okrugle kore.




Za kremu istucite žumanjke i šećer na pari dok se ne zgusne pa dodajte čokoladu. Ohladite pa dodajte omekšali maslac. Izmiješajte u gustu kremu. Njome premažite svaki list naizmjence pa ostatkom kreme izvana premažite cijelu tortu.
Režite i uživajte!

Broj komentara: 7:

  1. Jako lepo izgleda,razumem te meni je u oktobru bilo svega dosta...a onda opet...nanovo..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, dobro je da nisam jedina. Ja danima nisam otvarala blog, cak ni komentare da odobrim. I nije se bas imalo puno vremena a i malo sam se umorila od svega toga.
    Tortica ti super izgleda, moze meni ovo parcence :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zna li itktko jel treba za reformu za kremu mljecna ili za kuhanje cokolada!!! molim brz odg!! please!!!

      Izbriši
  3. welcome back, torta izgleda fenonemalno, presjek me je izbezumio:) nadam se da je proslo zasicenje i da ces opet biti s nama:) sve najbolje ti zelim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. je, je, torta u presjeku izgleda pre prefino! drago mi je da nam se polako vraćaš... ja sam u zadnje vrijeme isto manje aktivna, ali ne zbog nedostatka volje, nego vremena... bilo kako bilo, nadam se da ćemo u novoj godini imati više i jednog i drugog i da ćemo se i dalje virtualno družiti... sve najbolje u novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja pravim sasvim slicno, samo tortu posbem obilato orasima i ukrasim sa 12 polovina oraha - da se zna gdje treba rezati;)))
    A sto se tice blogletargije, upravo sam u sred iste!
    Sretne praznike zeli ti Maja (melrose)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam cure od srca. Malo mi je lakse kad vidim da nisam jedina kojoj nedostaje, uz vrijeme, i volja. :))) Što se samo torte tiče, meni je jako fina, a ja inače torte ne jedem. Ova je iznimka i od nedavno redovita na našem stolu!

    OdgovoriIzbriši